התגובות להרחקת ח"כ חזן: "שיקול זר"

איתי גדסי No Comments on התגובות להרחקת ח"כ חזן: "שיקול זר"

התגובות להרחקת חבר הכנסת אורן חזן ממליאת הכנסת למשך חצי שנה: שרת התרבות רגב: "החלטה לא מידתית ולא הגונה עם ניחוח של שיקולים זרים ולא עניינים" • ח"כ עזריה: "למהלך יש מטרה – לשמור על ממלכתיותה של הכנסת"

ח"כ אורן חזן צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד) הגיבה על החלטת ועדת האתיקה של הכנסת להרחיק את ח"כ אורן חזן לחצי שנה ואמרה: "מדובר בהחלטה לא מידתית ולא הגונה שמונעת מחבר הכנסת אורן חזן לבצע את תפקידו כנבחר ציבור במהלך פעילותו הפרלמנטרית. בהחלטה זו יש ניחוח של שיקולים זרים ולא ענייניים. החלטה קשה זו לא באה לידי ביטוי כלפי ח"כים אחרים שפגעו באופן מהותי במעמד הכנסת".

השרה רגב הוסיפה: "רק בשבוע שעבר צפינו במפגן אנטי ישראלי של חברי הרשימה המשותפת בנאום הכבוד של סגן נשיא ארצות הברית – מפגן שכל תכליתו לפגוע במעמדן של מדינת ישראל, של בירתנו המאוחדת ירושלים ושל הכנסת. מדוע אותם חברי כנסת לא הורחקו מבית המחוקקים של מדינת ישראל? – מדינה שהם אינם חפצים ביקרה".

לעומתה, חברת ועדת האתיקה, ח"כ רחל עזריה (כולנו) אמרה: "בתקופה האחרונה היינו עדים לאירועים חמורים שאינם מכבדים את הכנסת בהם היה מעורב ח"כ אורן חזן. אירועים אלו פגעו בעבודת הכנסת ומנעו מכלל חברי הכנסת לתפקד בממלכתיות ובמקצועיות. לאור הישנותם של המקרים והתראות חוזרות ונשנות מועדת אתיקה שלא כובדו, הוחלט בוועדה על החמרת ענישה מול ח"כ אורן חזן. למהלך זה ישנה מטרה אחת, למלא את חובתה של ועדת אתיקה לשמור על כבודה וממלכתיותה של הכנסת".

כזכור, מוקדם יותר היום החליטה ועדת האתיקה להרחיק את חבר הכנסת אורן חזן מהמליאה לחצי שנה ושללה את שכרו לשבוע.



0 תגובות